lørdag 17. juli 2010

Singlett til storebror!

Siden tanteungen min fikk singlett med meg, så måtte jeg lage en matchende til pappaen..altså min storebror. Og vell, han er ikke noen liten kar, så litt uvandt å jobbe store størelser..hehe...Men det gikk strålendes! Jny sine stoffer, og hadde tenkt å bruke hvit rib, men det var tomt. Så her måtte jeg kante med jersey fra jny også, og den er ikke så god å kante med. Altfor tynn synes jeg. Derfor blir den krøllete når den ligger, men den blir fin når den kommer på da...og det er jo det viktigeste. ;) Aplikerte en traktor på ryggen.
Actionbilder av en sprek kar! ;)

Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, moro å lage noe til en stor og en liten som matcher:) Synes den ble kjempefin! Ser ikke krøllete ut på iallefall....

Blog Widget by LinkWithin