torsdag 1. juli 2010

Jakten på den perfekte modell...

Jeg har lyst til å lage en liten kolleksjon med kjoler til små prinsesser, men jeg vil ha de litt anneledes en de som man har sett før. Så da var det bare å prøve seg frem...Den første gikk rett i bosset..hehe..den andre kan brukes av Frida, men jeg er ikke fornøyd:

Dette er nr.3, og her er jeg heller ikke fornøyd, så denne har jeg ikke gjort ferdig engang..hehe

Nå nermer vi oss...denne ble tilnermet planen. Små justeringer må til, men modellen er akkurat som planlagt! :)

OG så må jeg vise litt av det som kom med posten igår! sikle..sikle... Pakker fra cetho design og fra mjuka tyger! Sinnsjukt lekre alle sammen. Fikk forson både fra jny og fra mjukatyger, og de er knall begge to! Men likte kansje jny sine i hvitt best, da de er mer sommerslige...men kvaliteten på alle stoffer er råbra! GLEDER meg til å ta fatt på de!!

Photobucket

1 kommentar:

Monikum sa...

Dette ser ut til å bli en knallfin kjolemodell. Likte de veldig godt. Og det tørkestativet ditt likte jeg :) I allefall det som hang på :P

Blog Widget by LinkWithin