onsdag 7. juli 2010

Gøy!

Idag har jeg vert effektiv! Sydde forige kjole i en fart da snuppa sov formiddagslur, og i ettermiddad kom mamma med en gammel topp. Hun hadde et forslag om at jeg kunne sy en likedan til henne i stoff hun hadde med, mot at hun tok med barna ut i sandkassa. Den oppgava tok jeg gjeeeerne!! ;) Hokkuspokkusfilliokus, en hærlig sommertopp i jersey fra ørsta stoffsenter! Sitter kjempebra på! Så denne tok mamma med seg som sommergave til nina, som reiser til syden i morgen!! Slike oppdrag tar vi gjerne en annen gang, for dette var GØY!

Rullekant på ermene, og nederst på toppen...rib rundt brystpartiet.

Og da måtte jeg jo sy en til meg selv også..hehe...i jersey fra the fabric fairy.. er ikke sur altså..hehe..men katta ville angripe meg der jeg satt. ;)

Photobucket

1 kommentar:

katta sa...

Hej, jag brukar ofta titta in på din blogg och är jätte imponerad över hur fina saker du syr. Den här tunikan är ännu ett lyckat verk av dig:) Ha det bra , hälsningar Katta

Blog Widget by LinkWithin