lørdag 17. juli 2010

Litt diverse...

aaaaahh....det er deilig med en frisk snuppe igjen. Stakkar har hatt halsbetendelse og ørebetendelse på begge ører. Har grått og hylt i en uke! Men nå har det sluppet taket, og vi sover godt igjen. :) Så da slengte jeg meg ved symaskinen og nytte stillheten etter leggetid. Deiligt!!
Først ut to singletter til Jonas. str.116 og i stoffer fra mjuka tyger.

Så en sommerdress til Frida. Denne typen blir mye brukt til nattdress også her i huset. Knapper har jeg ikke fått på enda...men de kommer. Str.92 og i stoff fra mjuka tyger her også.


Og til slutt en kjole til Frida, litt morsom modell...men den blir kul på! ;) hehe, ser også at jeg må ta meg bedre tid og styke før bilder, ser litt skakk ut her gitt..hehe.
Photobucket

Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin