fredag 27. august 2010

Stille på bloggen en stund..

Men det betyr IKKE at jeg er arbeidsledig!! Jeg skal nemmelig være med på motefremvisning 12.september!! Hjelpe meg, såååå spent. Har aldri vert med på slikt før (annet en som modell da..hehe) Så dette blir råspennende! Her kan du se og lese litt...
Jeg skal ha mest barneklær, i friske farger...helt monicastil...men skal også ha noen voksenkjoler i en litt mer romantisk sart sjanger. Kommer ikke til å legge ut så mye på bloggen enda...må bevare litt spenning til den store dagen. 12.september altså, på bakketun på Bjørke!! Håpar mange vil ta turen. :) Nemner at eg også kjem til å ha salgsbud der, så om nokren vil sikre seg julegaver tidleg, så er dette ein super anledning! :)

Photobucket

6 kommentarer:

Anne Grete sa...

Så spennande!! Du er jo rådyktig, så skulle gjerne vore der.. Men er ikkje i heimtraktene da :(

Lykke til!

Venke sa...

Åh så artig! Og der var det jo enda et kjent navn! :)
Lykke til! Gleder meg til å se bilder etter visningen iallfall!

Frihet sa...

Oj så spennende!!!
Lykke til!!
Vi må få høre hvordan det går......

Linda sa...

Kor kjekt da. Du er kjempeflink. Er ikkje heime den helga, så får ikkje tatt turen. Lykke til

Anonym sa...

Åjj så spennenede. Ønsker deg kjempemye lykke til. Håper vi får se bilder av alt det fine etter visningen;) klem

JunePune sa...

Kjempespennende..
Massemasse lykke til, og skal prøve å få tatt turen :)

Blog Widget by LinkWithin