fredag 6. august 2010

Fullført "hemmelig" prosjekt...

Eldstejenta vår har vert en uke på rideleir...og siden hun til nå har hatt et lite koslig rom på loftet, et knallblått som tidligere var et gutterom..ja da var det på tide med noe nytt! I kjelleren har vi en kjellerstue som vi ikke hadde innredet, så her gikk jeg løs! :)
Flyttet ned alle møblene hennes, malte de hvite, og fikk en gammel sofa med min mor, som også ble hvit! Putene får vi trekke oppigjen i neste uke, de skal bli svarte.

Knottene på skuffene er faktisk vanlige knapper, med en pærle bakpå, og ståltråd tredd igjennom. Genialt! ;) Resten av skuffene skal få vanlige hvite.


Sofakråa. Stooor sofa med plass til mange venner. Tv står heeelt til høyre, så den kom ikke med.

Oppå veggen har jeg dekorert med bilder. Det er stoffbiter som er innerammet i ulike rammer. Aplikert en jente på ene bildet.
Klikka har jeg trekt i stoff, og deretter har "tallene" blitt forvandlet til trykknapper i ulike fasonger. ;)
Pute måtte jeg også ha da....
Elsker slike prosjekt, og i allefall når mottaker blir stråååålende fornøyd! :)



Photobucket

4 kommentarer:

clovek sa...

ble en kjempe stilligt rom:)

Anonym sa...

Så fantastisk flott det blei.
Du er et multitalent du, utrulig kva du får til :)

Heidi sa...

Imponert over heile prosjektet!! Utruleg mange gode idear, og veldig kjekt med så mykje gjenbruk, det kan eg like ;-)!

Randi sa...

Ho er jammen heldig som har slik ei vanvittig driftig og kreativ mor! Og vi som smugkikar på bloggen din er heldige som får inspirasjon og læring ;) Eit supert rom, tippar ho vart veldig overasska og glad!

Blog Widget by LinkWithin