mandag 14. desember 2009

Nye kjolemodeller...

En veninne av meg hadde kjøpt en kjole til lillejenta si som var bare helt hærlig. Den var noe slik som den rosa jeg har laget her.. Og da spant jo fantasien min løpsk da..hehe...Den øverste her er laget i bomullstoff med broderier på, og foret med bomullsstoff. Kantet og pyntet med dill og dall.. Knapper helt ned bake. Hadde tenkt på julekjole til Frida..men synes helt ærlig at den ble litt kjedelig...Menmen, kan altids brukes en gang..hehe
Mønster: eget
Stoffer: stoff og stil
Str:80


Og her er noe ala den som veninna mi sin jente hadde fått. Uvandt å sy i stumme stoffer,men litt gøy også da. ;) Kantingen nederst går som en drøm med kantebåndsfoten min..hærlig å slippe å knote med den jobben. Denne kjolen fikk knapper bare øverst, det ble finest synes jeg! Gleder meg til å prøve de på snuppa mi i morgen!! :)
Mønster: eget
Stoffer:stoffog stil
str: 80

Ser den va litt knørvete her da...menmen, gidder ikke ta nytt bilde..la gå! ;)
Photobucket

4 kommentarer:

mumi sa...

For noen hærlige kjoler du har sydd. Jeg syns slett ikke den hvite var kjedelig, elegant var et mer passende uttrykk:)
Den rosa var hærlig fargeglad, det søte pandabåndet og knappene var prikken over i'en:)

Anna, Tvillingtand sa...

Du syr verkligen jättefina kläder! Klänningarna var jättefina med de söta detaljerna =)

Pernilla sa...

Jätte fina klänningar gillar pandan på bandet =)

Litefrø sa...

Nydelige kjoler!

Blog Widget by LinkWithin