søndag 6. desember 2009

En isprinsesse og advendskjoler...

I helgen har det blitt noen kjoler. Først ut er en kjole jeg har hatt i tankene en god stund. Inspirert av snøen som nettopp er kommet, så ble det en iskjole til eldstejenta. En dame på jobben til min mor har heklet snørosene til meg! Og de ble nyyydelige synes jeg, akkurat slik jeg tenkte de. :)
Kjolen er laget i fleece, og har kanter og for i hetten av ribstoff. Pyntet med bånd og pærler, og blonder i nederste kanten.
Mønster: eget
Stoffer: stoff og stil
Str: 11år.


Og her kommer to advendtskjoler, muligens til jentene til en veninne, men passer de ikke så kommer de for salg her. ;)
Mønster: meeedom
Stoff: Noe fra stoff og stil, og noe fra ørsta stoffsenter.
Str: Den øverste er 3-4år og den nederste 6-7år.





Flere kjoler er oppklipte og venter på montering, stay tune...;)
Photobucket

8 kommentarer:

Anna, Tvillingtand sa...

Så himla fint! Min favorit är helt klart isprinsesskjolen! Hon passade väldigt bra i den och den har många fina detaljer =)

Randi sa...

herlighet!! Dette var berre SÅ lekkert! Kan fint måle seg på høgde med designkle ein finn for salg både i klesbutikkar og på nettet. Nydeleg var det!! :)

EllenSand sa...

Virkelig nydelige kjoler. Den øverste var bare helt eventyrlig vakker! :)

Kaja sa...

Älskar isprinsessan! Och modellen är ju bara SÅ söt!

Spunk og boblemukk sa...

Den vinterkjolen var helt nydelig! Fine fargekombinasjoner og flotte snøkrystaller.

Anonym sa...

Så nydelig
- du e`flinke:-)
Ha en fine kveld, klem Hege.

Anonym sa...

Så utrolig, fantastisk nydelig!! Blir så inspirert av alt du lager, men jeg blir snart guttemamma og da blir det nok dårlig med kjoler;)

Y sa...

så fint med virkade snöflingor!
du syr verkligen härliga saker!

Blog Widget by LinkWithin