mandag 22. juni 2009

Jeg har fått meg ny symaskinlabb!! :) En snorfot-ettellerannet-labb. Og den funka så det suste etter, så nå har Jonas fått seg en kolleksjon med bukser. Det ble en langbukse, en piratbukse og en shorts. Eg de har da en tja...må vell kalle det en hvit tråd da som går igjen på alle. Synes de ble litt retro-kule jeg. :) Stoffet er deilig joggedress-stoff, også kalt isoli, og i livet og ved beina er det strikk. Laget to løpeganger i livet, både for at det er penere, og fordi de sitter så godt da.
Har også regnet litt på det, og desse tre tingene er det jeg fikk utav 1m med isoli fra stoff og stil. Det koster 59,95,- pr.m. Så det ble et billig sett bukser da! :)
Mønster: modifisert meedom form 1+2
str: 5år.



Close up av labben i arbeid. Bare å putte snoren, tråden, båndet eller hva du vil bruke inni hullet, så er det bare å suse av sted. Slipper både å sikte, beregne og treffe. Alt du trenger å gjøre er å styre retningen. Genialt!

Photobucket

2 kommentarer:

Kaos eller ro? sa...

Åh so kjempe kult da... Skal tru om ej kan ha sånn på mi maskin. skulle hatt mej en tur bort til dej å sett på maskinene dine. Hehe, får hive mej me ne propEllen neste gong ho e her

Monica sa...

De må du gjere ja!! Koselig det! :)

Blog Widget by LinkWithin