mandag 15. juni 2009

En kjoole til meg selv. En råååsa ble det gitt. (bombe?) sydd av et impulskjøp på en kjole-tunika på bikbok. Den funka IKKE, så jeg klipte den av, sydde et felt med rosa velour i midten, og brukte tilslutt rysjene nederst. Burde være et enkelt prosjekt, men må innrømme at det ble endel knoting for å få til rette størelsen...MEN ble veldig fornøyd da. Gleder meg til en sommerfest eller noe så jeg får brukt den. ;)
Mønster: eget
Stoff: velour fra stoff og stil
Str: 36 (?)

Photobucket

1 kommentar:

fru-jansen sa...

Driver og klipper rosa velour-kjoler til barn (når jeg ikke surfer rundt i blogglandia), og lurte på om jeg skulle sy en rosa kjole til meg selv i samme slengen... Var redd det kunne bli litt mye råååååsa - MEN det ser jeg jo nå at jeg kan!
Fresh og flott kjole!

Blog Widget by LinkWithin