onsdag 7. september 2011

MUFFINSaften! :)

Ble invitert til å delta på "muffins-aften" i regi av fru-svensen. Ein hærleg kafe i ørsta sentrum. De er flinke å arrangere temakvelder, men god mat, live musikk og innslag av tema. Kjempekoseleg! :) Jeg ble spurt om å bidra med noe muffins sytt, til utstilling og inspirasjon. Det var jo helt greit, for jeg ELSKER muffins! ;)
Først ut en kjole i str. 3år. Laget i velour fra sydilla og andre stoffer fra ørsta stoffsenter. Toppen på muffinsen og ordene er laget med min nye maskin "silhouette". (mer info kommer) På fremsiden står det: "SØT" og på baksiden..."som en muffins..." Knapping i halsen.


Her er en i str.1-2år. Alt fra ørsta stoffsenter. OGså her med knapping og med "søt" fremme og "som ein muffins" bak.

To skjørt i velour. Str. 2år og 4år. ;)


NB! Kan lage desse kjolene for salg dersom det er interesse for det. Ta kontakt på mail! :)

Photobucket

2 kommentarer:

manja sa...

For noen herlige plagg, skikkelig søte!! Og jeg fikk lyst på muffins :D

Hege og Øyvind <3 sa...

Jeg fikk ikke lyst på muffins...men derimot på en kjole reffingtil min jente på 8 år... Nydelig <3

Mvh Hege

Blog Widget by LinkWithin