onsdag 18. mai 2011

Her har det sjedd ting siden sist....

Jeg må bare vise dere et innlegg jeg skrev da jeg begynte å sy...nemmelig bilde av sykroken min. Og så har jeg tatt med et oppdatert bilde fra dagens sykrok...hehehe...litt oppgradering kansje?
Lørdag .7.februar 2009:
Sykråa mi! Ja her sitter jeg og koser meg på kveldene...i kråa på stua. Mamma har pussa opp en gammel skrivepult til meg, så nå glir den rett inn Ikke akkurat et stuemøbel...men må man så må
man..hehe.


Og her er da dagens Sykrok...Denne gang på soverommet..vi har stooort soverom, så her har jeg god plass. Det får duge til jeg endang får meg syrom.. ;) Har laget en lang benk på 3m, der jeg har plass til skjærebrett, 3 symaskiner og strykekrok....men hvor er alle stoffene? hehe, de har jeg et eget lite rom til for de får jeg ikke plass til her nei...;)
Og her er andre delen av rommet...Mangler bare vinduskarm og så ønsker jeg å skifte gulvet og male den forferdelige tapeten i taket...men det får stå til jeg har arbeidslyst...Inntil videre så koser pusen seg utmerket i senga vår. ;)

Photobucket

5 kommentarer:

Therese W sa...

Å så fint å ryddig du har det :)
Mye skaperglede da....

Klem Therese

house of hopen sa...

Wow, man kan si at du har ekspandert Monica! Det ser herlig ut med hele 3 meter arbeidsbenk.
Du lager så mye lekkert og er til stor inspirasjon. Herlig å se den søte kjolen din som er med i "Made by me". Jeg føler liksom at jeg kjenner flere av dere i boken...pussige greier når man bare vet om hverandre fra nettet!
Stå på videre og kos deg på det herlige syrommet!!!

Forresten så syns jeg tapeten i taket var lekker. Hvorfor vil du male over den da?

Beste hilsen fra Solveig

Janne J. sa...

He, he, artig med så stor forandring. Legger spesielt merke til stoffene i høgre hylla, som no ligg heime i mi stoffhylle. Er minka litt på dei, for dei er blitt til fleire fine vesker og toalettmapper;)

marihøna sa...

Så deilig med større plass!!!

Unknown sa...

Gøy å ha det dokumentert på bloggen så man kan se utviklingen.Deilig med god plass og system, du har orden i sysakene. Og med det samme,takk for boken jeg vant. Har lagd et innlegg på bloggen min,litt god reklame. Det er en veldig fin og inspirerende bok.

Hilsen fra Kari

Blog Widget by LinkWithin