fredag 12. november 2010

kosedress og messe-ting..

En kosedress til Jonas i velour fra mjuka tyger. Synes dette motivet er RÅKULT! men synes ikke kvaliteten på velouren er den beste. Litt for tynn...regner med den kommer til å falme fort? Eller så er det bare meg som har blitt bortskjemt med hilco velour..hehe... Str.128 på dette settet, og buksa er sydd med press framme og bake...og med aplikasjon på foten.


En tunika i str.86 som følger med til julemesse...Stoff fra cetho.
Overall i str.86, med vrengte sømmer og med ring som du trer selen gjennom og knapper. Hjertevelour fra mjuka tyger. Denne blir også med på julemesse...







6 kommentarer:

hanne sa...

Så fin dress! Får håpe stoffet holder seg. Nydelig hjertebukse og kjole også.

Kristine sa...

Du har utrolig mye fint her! Utrolig inspirerende å gå innom hver dag for å se om det er noe nytt her! Keep up the good work!

OYB sa...

Så många fina plagg! Setet med apor var jättefint, gillade applikationen!

JuMel sa...

Härliga kläder allihop men jag gillar speciellt apsetet!

Stine sa...

Har ikke kommentert her inne før tror jeg.. men jeg vil bare si at klærne du laget er super kule. Jeg har ei lita jente hjemme her selv, og skulle ønske jeg var like flink som deg å sy ;) Ikke minst ha like mye kreativitet ;)

lykke liten sa...

åååå den hjerte buksa var utrolig søt!!!!!!

Blog Widget by LinkWithin