mandag 6. juli 2009

Da har jeg endelig karra meg til å laga en fleecejakke til Jonas. Deilig mjuk polarfleece utenpå, og foret med kaniner. :) Denne fargen er min absolutte favoritt. Glidelås i front og strikk nederst. Brukte snor labben min, og laga en kanin på fronten av jakka...synes det ble en kul effekt. ;) Knota en del med denne, og ser mange ting jeg kunne gjort aneledes...menmen, den ble helt ok da.
Mønster: meedom form 2
stoff: fleece fra stoff og stil, jersey fra JNY
str: 5år.

Og så var vi i selskap til en veninne i barnehagen til Jonas...og hun fikk Hello Kitty kjole av oss. Denne som vi laga til en annen ble suuuper suksess, så da måtte vi lage en til denne tutta også. :) Prøvde ut litt annen teknikk her da...sydde rynkingen med strikk på underspolen, i stedet for løpegang og strikk. Så lagde jeg rullekant i endene i stedet for brett. Mye enklere, og like fint synes jeg...? Kom gjerne med meninger her altså om hvilken som var best!!
mønster: eget
stoff: jysk
str: 5år.

Photobucket

Ingen kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin