fredag 22. mars 2013

Lueraaaaaas!!

En haug med luer i hærlige farger! Alle luene er ca str. 3-7 år...alt etter hodestørelsen.. ;)
Løveluer laget av stoffer fra gekko.
kr.100,-

 
Og litt diverse stoffer fra gekko, fabelblaa,jny..

 
Litt mer spesielle luer i stoffer fra textart og jny. Har trykket på et motiv på alle...
kr.100,-


 


 
Og til mine favoritter!!! Laget i nydelig jersey fra jny.. og med NYNORSKE/ ØRSTING ord på. Svart til "karane" of rød til "tausene" :) 
kr.100,-




 


 

Sitter som støpt på!! ;) Frida er 4år by the way...men de kan passe både større og mindre...er mye stretch i.
ALLE luer fåes på ØRSTA STOFFSENTER, eller ved å sende meg en mail.

 
 


 photo signatur-1.jpg

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, så kule huer! :)
Artige slaur skulle eg gjerne hatt til sonen min. Då hadde dei nok stussa godt i barnehagen :)
Eg skal tipse mor mi om å ta turen innom Ørsta stoffsenter før ho tek turen nedover neste gong :)
Ein gong sunnmøring, alltid sunnmøring, og det må òg rogalandsborna få smake :)
Riktig god påske der nordpå :)
Mvh, KristiN (ekte voldaørstataus)

Blog Widget by LinkWithin