mandag 8. oktober 2012

Høsten er kommet....

Høsten er kommet...og luene må frem igjen... Driver og prøver meg litt frem til gode passformer, og det er ikke alltid noen selvfølge på "kjøpeluer".
Først ut er en lue til tantegullet mitt Ella. Minnilue laget i velour fra ørsta stoffsenter og jersey fra fabelblaa.


Slemme tante måtte prøve på...og det er jo verdens verste!! Str. 0-3mnd på denne.

Og her kommer luer til de litt større barna...Foret med fleece og med prinsessejersey fra etsy og uglejersey fra gekko. Syns passformen ble kjempegod. :) Laget i str. 2-4år og 4-7år. (men her varierer det veeeeldig alt ettersom hvor stort hode barna har da....)

Ok mamma....dette var jo IKKE kult da.....hahaha...sånn går det når jeg ikke har jente i 6års alder...Sorry Jonas, men jeg syns du var en søt modell jeg. :)


Photobucket

3 kommentarer:

mumi sa...

Så fine de var. Den første var jo bare sååå nusselig og søt:)

Thea sa...

Jättefina! Gillar mussemössan xtra mycket!

Anna Therese sa...

Helledussen den luen var søt :)
Hehe ser det at gutten din ikke likte så godt å være modell med jentelue :)
Ha en fin uke videre...

Blog Widget by LinkWithin