mandag 26. september 2011

Litt redesign faktisk!

Det er ikke ofte jeg redesigner brukte klær, stor sett fordi de er så velbrukte at det ikke er noe å ha. ;) Men jeg hadde et rutete skjørt som jeg aldri brukte, og det ble til et skjørt til Frida og til dekor på en svart body. Den er sydd av stoff fra ørsta stoffsenter.

Denne kjolen til Frida er sydd av en tunika som var Rikke sin. Den har dekor i en slags pærlevri på magen, og stoffet er litt strikket på en måte. ;)


Og her er min gamle håndballgenser.Og siden jeg ikke spiller mer, hva passer vel bedre en å sy det om til guttungen på 5? Så kan han være heiagjeng til storesøster i steden. :)

2 kommentarer:

svirrevippen sa...

utrolig hvor mye fint som kan komme fra det man har i skapet ! :) Masse fint i bloggen din :)
ha en fin dag :)

NorppaStiina sa...

Två första år så söta! Jättefina!

Blog Widget by LinkWithin