fredag 6. mai 2011

Vinneren er kåret!!!

Rikke fikk æren av å trekke vinneren av min lille konkuranse her på bloggen....TUSEN takk til alle som deltok, og som spredte reklame for denne boken! :)

Og vinneren er KARIS TRÅ`!!! :) Gratulerer så mye! Et eksempel av boken kommer i posten til deg. (mail meg med adressa di!! :)Og denne boken er nå i salg hos alle bokhandlere, og netthandlere...og selvsagt på ørsta stoffsenter! ;) LØP og KJØP! Her er en liten sniktitt på 2 av mine sider i boken. :) Kan virkelig ambefale den, her var det MYE jeg kommer til å sy selv, fikk skikkelig sylyst av den. :)

Og coveret må med...og prisen selvsagt. 299,- Slett ikke ille. :)
Photobucket

4 kommentarer:

Hilde sa...

Skal ut og kjøpe boka og gleder meg til å ta en titt i den :)

Gulltann og Pus sa...

Nå har jeg sydd kjolesettet ditt etter mønster fra Made by me, du kan se resultatet her: http://gulltannogpus.blogspot.com/2011/05/knyttekjole-og-trekantskaut.html
God helg fra Gulltann og Pus:-)

Unknown sa...

Tuusen takk!!! Gleder meg veldig til boka kommer. Blir nok mange inspirerende nye ideer som tar plass i hodet da tenker jeg :-)
Ha en god søndag :-)

aMaLiDa sa...

Denne boka er på vei hjem til meg også :) Gleder meg :) Likte så godt den retro sommerdrakten du har sydd og ønsker meg veldig en coverpro.. Får ikke helt dreisen på kanting med vanlig maskin...men det kommer seg vel

Ha en fin kveld :)

Randi

Blog Widget by LinkWithin