onsdag 13. april 2011

Tamtarataaaaaaa....

En liten "hemmelighet" til dere idag! Jeg har nemelig hvert med på en bok som kommer ut nå 2.mai!! :)

Boken heter "made by me" og er utgitt av motor forlag. Og her kommer det som står om den: "Bli inspirert av Norges flinkeste hobbybloggere! I denne boken får du over 40 spennende oppskrifter fra Norges flinkeste sybloggere. Boken inneholder oppskrifter på alt fra voksenklær, vesker og hjemmeinteriør til babyutstyr og barnetøy. Med syskolen og mønsterarket som følger med boken, har du alt du trenger for å sette i gang! "

Kjempespennende!!! GLEDER meg masse til å se den live, og håper mange kommer til å synes den er nyttig og inspirerende.

Min mor og Nina vil selvsagt ta inn denne boken på ørsta stoffsenter, og den vil også komme for salg i alle landets bokbutikker. Løp og kjøp!


Samtidig så vil jeg benytte anledningen til å kjøre en liten konkuranse på bloggen her, der jeg vil trekke en heldig vinner av dere som deltar.

Reglene er som følger:

1: lag et innlegg på bloggen din der du refererer til boken

2: legg inn link her

Voila..thats it! Og premien er selvsagt et eksemplar av boken! :)


Photobucket

14 kommentarer:

Therese W sa...

Fantastisk så flink du er :)

Unknown sa...

Takk for en inspirerende blogg! Har lagd innlegg på siden min. Gleder meg til denne boka kommer ut, den må jeg bare ha :-)

byJanne sa...

http://byjanne.blogspot.com/2011/04/spennende-bok.html
Link til min blogg der jeg har skrevet om denne. Gleder meg...

house of hopen sa...

Heisann,

Den boka skal jeg garantert ha!
Det er jo så moro, tenk, Maanebarnet fra Sykroken er også med som forfatter... Hun står for de lekre kjolene, jordbær og fløte tror jeg hun kaller dem...

Må forresten si at jeg har lagt deg til på bloggen min. Du er til inspirasjon, og du lager så mye lekkert!

Beste hilsen fra Solveig / Lille My på Sysiden

Vibeke sa...

Så gøy at du også er med! Gleder meg til å se hva du har laget :)

Elise sa...

Øverst på MÅ-HA-lista ;)

Chegrol sa...

Har linket til siden din jeg også. Den ser helt midt i blinken ut for meg. Her er link til innlegget: http://lillekanindesign.blogspot.com/2011/04/spennende-bok.html

NorppaStiina sa...

Grattis! I´m in. The book looks absolutely fantastic! :)

n i n a s hjem sa...

Fantastisk!!!
Men så er du UTROLIG flink og da :):)

Spennende :) 1 lodd på meg

Klem Nina

Stine Alice sa...

Virker som en spennende bok, gleder meg til den komemr ut. Har skrevet om boka på bloggen min , her http://sjotun.blogspot.com/2011/04/made-by-me.html

Fru Hetland sa...

Denne ønsker jeg meg virkelig! Har lagt den ut på bloggen min... Om jeg ikke vinner den , så får jeg nok heller skaffe meg boka på annet vis:-)

Hanne sa...

Hei.
Så utrolig flott at du får være med å bidra til en slik bok, du tryller jo frem de lekreste klær!! Alltid like moro å se innom bloggen din.

Jeg har skrevet om boken på bloggen min, og vil derfor veldig gjerne være med i trekningen av en bok:)

http://hannefralandet.blogspot.com/2011/04/spennende-sybok.html

Klem Hanne

~Linda~ sa...

Så spennende! Er dette noe for en nybegynner også, eller bør man ha noen timer bak symaskinen først?

Unknown sa...

Nå venter vi spent på trekningen :-))

Blog Widget by LinkWithin