fredag 17. juli 2009

Skjønn kjole..

De siste dagene har jeg kosa meg med et litt mer "avansert" prosjekt. Så nemmelig en kjole i en burda bok som jeg falt helt for! Og denne måtte jeg prøve å lage til minstesnuppa mi. Mye dilling, prøving og feiling ble det...men resultatet til slutt ble bra synes jeg. GLEDER meg til å prøve den på, men i kveld ligger snuppa med feber,så vi får ta det igjen.
mønster: burda
stoff: JNY
str: 74
Måtte ha matchende lue til, og laget en kopi av en lue mamma lagde til henne. Det er som et slags skaut, bare at det er lue under som dekker små barneører. Knytingen skal selvsagt være rød, men jeg hadde ikke det akkurat nå, så denne får klare seg til i morra.

Sånn ser den ut under skaut delen...



Actionbilder kommer...:)

Photobucket

1 kommentar:

Marita sa...

nydelig fint Monica!! gleda meg til å sjå actionbilde!!

Blog Widget by LinkWithin