lørdag 4. april 2009

Da har vi fått oss et nytt prosjekt! Min lille tuppe har begynt med Frejkaspute for behandling av HD. Og seriøst, kan ikke gå rundt i desse lurvene vi fikk utdelt da..hehe...så jeg har laga nytt trekk til puta. Ble myyye friskere nå ja! :) Desse blir det nok maange fler av!
Mønster: mitt eget, laget ala den vi fikk på sjukehuset, men med breidere stropper, for de her gnagde veldig.
Stoff: bomull fra Ørsta stoffsenter

Gamle:
Nytt trekk på, fremme:


Baksiden:
Actionpicture:
Photobucket

1 kommentar:

Chegrol sa...

Denne bloggen skulle jeg ha funnet for tre og et år siden skjønner jeg! Har hatt to jenter med pute, sistemann ble født for snart et år siden. Putetrekkene var gørrkjedelige og jeg hadde et sterkt behov for flere skift da hun siste hadde mange lekkasjer. Ser det er en annen festemekanisme på dine. Mine trekk hadde borrelås som ødela klærne til den som bar jentene. Lykke til med videre produksjon.

Blog Widget by LinkWithin